tisdag 9 december 2008

Förlåt...

Ja jag vet att jag har varit frånvarande en tid. Det har varit lite väl mycket på gång i livet på senaste tiden. Det är julstök och renovering (som tack och lov är över) och stressigt på jobbet. Men jag ska skärpa mig, det lovar jag. Just nu sitter jag på jobbet och skriver. Något produktivt ska ju komma av lunchrasten. Men när jag kommer hem så ska jag ladda upp lite bilder på allt roligt jag har pysslat med.

En annan väldigt rolig sak som hänt är att jag har fått äran att ingå i skissteamet på http://www.scrappiz.se
Det ska bli väldigt kul, de har verkligen fått ihop ett bra gäng. Så kika in där och kolla in nästa skissutmaning. Flera utmaningar har spännande vinster och alla skisserna är verkligen fantasieggande. Helt perfekt om man har lite skaparkramp.

Vi hörs snart (jag lovar verkligen...)

Inga kommentarer: