fredag 27 januari 2012

Nygjorda LO

Jag har en bunta med nygjorda LO som jag tänkte dela med mig av. Ni får gärna dela med er av er åsikt :). Alla Lo'na är gjorda i Gimp 2, vilket jag föredrar framför PhotoShop. Ibland är det lika roligt att scrappa digitalt som det är att göra det med papper, sax och lim.

Den första en LO av de två enorma, mycket vackra och imponerande, runstenarna vid Källby Hallar. De har en väldigt speciell innebärd för mig.

Det bruna baspappret kommer från The Shabby Prinsess vilket även de flesta dekorationerna gör. De fyra enfärgade små papprena kommer från Understated, bas kollektionen.


Ett gulligt citat som jag verkligen tycker stämmer, fast då är jag förståss lite petig vad gäller vänner...

Papprena och dekorationerna kommer från The Shabby Prinsess och den söta lilla åsnan (som jag har färglagt själv) är en digistämpel från Meljen Design och jag bara älskar den!


Den sista LO'n är på Erics första bad. Här kommer pappren och dekorationerna från Scrapbook Bytes och The Shabby Prinsess. Den söta Björnen med badring kommer från HC Design.

Inga kommentarer: