fredag 3 februari 2012

Smakråd efterlyses


Jag håller på att pilla ihop ett födelse horoskop, det tar lite tid ska jag säga. Ett av problemen jag stötte på var att jag inte hittade ett enda papper som "passade" att använda som bakgrundspapper. Jag var ganska petig får jag ju erkänna.

Men efter att ha provat distress stain så blev lösningen att ta ett papper som jag gillade mönstret på och färga det med hjälp av distress till rätt nyans. Sedan använde jag guldpenna och lite glitter lim och gjorde en stjärnkarta över alla de olika stjärnbilderna. Men nu blir jag lite velig och behöver er hjälp. Jag gjorde en "kladd version" och provade att rita strecken med vit penna och med guld penna och nu kan jag inte bestämma mig för hur jag ska göra.

Den vita pennan blir lite tydligare, men guld är ju guld... :) Så titta på bilderna och säg vad ni tycker. På den första finns den vita figuren längst ner i vänstra hörnet.



Här är en närbild dels på den vita figuren och dels på en guldfigur. Vad tycker ni blir snyggast?







Inga kommentarer: