söndag 2 november 2008

Hejsan på er

Dags att starta upp en blogg. Har provat förr men jag tycktes mest prata om katten så jag lade ner min blogg och gav katten en egen *S*.

Men nu ska jag ge mig hän åt en blogg som ägnas åt alla små roliga hobbies spom jag påtar med. Just nu tas det mesta av tiden upp av scrappbooking (där av namnet). Eftersom jag inte har hållit på så sitter nybörjar glädjen fortfarande kvar. Idag blev jag dessutom klar med min första LO (layout).

Andra saker jag pysslar med (förutom katten, för han tänker jag inte prata om (0; ) är stickning, virkning, måleri, pappers pyssel av alla de slag, jag syr och ja allt som kan hålla fingrarna sysselsatta.

Så till slut så önskar jag er välkommna och jag hoppas att det kommer massor med roliga inlägg och bilder snart.




Min första LO:



Dessutom har jag gjort en "Lyckokatt" i papper:

Inga kommentarer: