fredag 14 november 2008

Inbjudningar










Äntligen har jag scrappat loss! Nu är alla inbjudningarna till adventskaffet klara, 9 st allt som allt. Ni hittar skissen på hur jag ville att det skulle se ut längre ner i bloggen.Jag gjorde ett par ändringar som jag tyckte passade bättre. Bland annat valde jag att inte göra korten fyrkantiga utan liggande. Det blev riktigt häftigt. För att komma i stämmning så satte jag på lite julmusik och kalasade på julskum.



Resultatet:









Har dessutom använt min nya Cutterpede och jag är helt förälskad i den maskinen!!! Jag köpte till bladet som gör att man kan vika lättare, lika förälskad i det tillbehövet. JAg lovar att det kommer att bli fler blad i framtiden.
Angående pappret så blev jag supernöjd. Specielt gillade jag pappret jag valde till framsidan där stämpeln sitter, det är Heidi Swapp World Travel Compass. När jag tittade närmare p ådet så blev det lite jutesäcks kännsla över det. Gillade det skarpt i kontrast mot julpappret. Har dessutom redan fått ett par trevliga komentarer från både boende, annhöriga och personalen. Jätte kul! Nu ska jag bara invänta nästa packet hoppas det kommer på måndag *hoppas hoppas*.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina! You have been busy!! Trevlig helg! Kram

http://lottafruh.blogg.se sa...

Superfina inbjudningskort i härligt juliga färger! Jag ser fram emot att få se din julblomma och tycker det är skoj att jag kan
inspirera, det är glädje för mej!
Ha en fin helg!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

De blev ju perfekt. Behöver inte vara mer än så.

/Susanne

http://merving.blogspot.com sa...

Jätte fina kort!