onsdag 19 november 2008

Äntligen lite bilder

Ja min fina kamera fungerar fortfarande inte men nu har jag i desperation tagit till mobilen. Så ni får ursäkta om kvaliteen på bilderan inte är den bästa:
Vi kan börja med lite julkort:


Det här är en rolig ide jag fick när ajg letade igenom mitt syskkåp efter gömda skatter. Kortet är förslutet med en tryckknapp, det gick presis lika bra att sätta fast den i papper som i tyg. Julbiljetter har blivit en klar favorit att sätta lite här och var...




Lite av berlockteama.Alla de små bilderna samt god jul biljetten sitter fast i stämpeln med små guldsnören.

En till liten going. Jag gillar ideen med ett blått julkort och snögubben passar in perfekt.



Det här kortet är indelat i fyra rutor. Bandet är trätt genom tre öljetter på vardera sidan om öppningen och håller igen kortet med hjälp av en liten rosett. Här ser vi även en liten grön klädnypa. Ett riktigt fynd som jag hittade på Willys.

Ett enkelt julkort där bakgrundspappret har fått stå i fokus. Mitt första försök att använda punchinella.

Så kan vi ta en titt på min pojkväns julklapp, om ni lovar att inte skvallra ;).

En söt liten hemmagjord låda är grunden til ldet hemmagjorda frågespelet i samma slag som tex TP. Jag valde att kalla min version Vad Vet Du?

Innuti finns det fickor att förvara regler och frågekort i.

1 kommentar:

the80sme sa...

Vad mycket fint du har skapat, och vad kul med ett hemmagjort spel! Det måste ha tagit mycket tid!