fredag 7 november 2008

Kort till adventskaffe

Ja nu börjar det dra ihop sig till adventskaffe på jobbet och i år är det jag som ska fixa inbjudningskorten till de annhöriga. Eftersom jag börjat scrapa så tyckete jag det vore roligt att piffa till korten lite. Jag har satt samman en liten skiss som jag ska följa:



Det rosa fältet ska vara ett mönstrat papper med julmotiv, det blå är en enkel beige bakgrund med en stämpel på. Stämpeln ska läsa: Välkommen. Den gröna cirkeln blir en dekoration och den gula ytan symboliserar ett band med rosett som håller ihop kortet. All info kommer att finnas i det dubbelvikta kortet.

Så nu ska jag sätta igång, jag ska iof jobba hela helgen så vi får se hur mycket jag orkar. Annars får jag ta det på måndag. Jag lägger upp bilder när det är färdigt.

Ha det så bra och pyssla på!

Inga kommentarer: