måndag 19 januari 2009

Dags att skriva lite...

Känner att jag varit dålig med uppdateringen igen. Nåja ibland så går livet i 140 och då gäller det att bara hänga på. Men lite pyssel har jag iaf hunnit med. Jag har gjort klart mina första sidor i min BoS, känndes lite konstigt att scrappa om något som är så... hmm... svårt att förklara, känndes konstigt iaf och jag tror att jag måste börja om och välja ett större format. Men det är väll så man lyckas, genom att prova sig fram. Nåja jag blev iaf ganska nöjd med resultatet. Det är ju ett projekt som kommer att på gå under en långre period sådet kommer mer av det slaget här på bloggen.


Sedan har jag använt min kamera och fotat lite stämmningsfulla vinterbilder. Ni kan få ett smakprov.


Dessutom är jag färdig med en tröja till mammas hund Ronja. I vanliga fall är jag inte alls för att sätta kläder på djur. Men Ronja kommer från ett hem där de inte skötte hennes päls som de borde. Efter att ha försökt med alla andra medel så bestämmde sig mamam för att helt enkelt raka ner Ronjas päls. Nu är det ju dock kalt och blåsigt och slaskigt så jag raketstickade en tröja åt ronja så att hon slipper frysa. Jag hittade ett mysigt garn som verkligen passar hennes sätt att vara. Här är ett par bilder från när hon provade tröjan innan hon klipptes (det är svårt att få henne att vara still, därav de något suddiga bilderna):

Inga kommentarer: