lördag 24 januari 2009

Nya ideer

Ja idag har jag varit pysslig och provat lite nya ideer och vinklar. Den första nya ideen kom efter att vi behövde en ask/låda att lägga lite minnes lappar till våra ATP'n i. Jag har länge velat prova att göra en "take-out box". Så nu hade jag min chans. Så här ser den ut när den fortfarande är odekorerad:



Sedan gav jag mig på ett solfjäderkort. Jättekul att göra!! Jag använde lite restbitar för jag ville kolla så att jag verkligen förstod konstruktionen. Det blev väldigt bra. Jag ska göra ett"riktigt", jag har till och med det perfekta pappret hemma!! Prototypen ser ut så här:














Sist, men inte minst, så gjorde jag min egen variant av bandförvaringslåda. Jag har inte så många band än, men det verkar bli mer och mer så det gäller att vara ute i god tid. Så här blev den:




Så allt som allt så var det en riktigt bra pysseldag. Jag har dessutom hunnit med att jobba. Inte illa.





1 kommentar:

Tiggy sa...

Väldigt fina alster!