torsdag 29 januari 2009

I väntans tider.

Ja jag går otåligt och väntar på packet fullt med papper, dekorationer och annat kul. Inget har behagat att dyka upp i brevlådan än dock... Suck! Jag får erkänna att jag kanske blev lite köpgalen runt löningen. Men ärligt talat så jag jobbade varenda röddag i jul och nyårs helgerna och de flesta andra dagarna också så jag tycker verkligen jag förtjänar att lägga min extra intjänade kronor på något som jag tycker om. Valet stod mellan filmer och pyssel och när jag såg några av de nya pappersserierna som kommit ut så var valet inte jättesvårt... Så nu går ajg och håller tummarna att de ska komma innan helgen (det vill säga i morgon). Inte för att jag har tid att pyssla i helgen, pojkvännen kommer och jag ska jobba. Men då kan jag iaf slita upp dem och beundra allt vackert som jag beställt och gå och drömma om alla vackra kort och Lo som jag kan göra.

För att tala om något helt annat så ska jag rekomendera blog-candy i vackert rosa toner.

Du hittar det här (klicka på bilden):


">

Inga kommentarer: